Erfaring med AntBuyIt? Lad vær!
“Hej Lars
Tak for din henvendelse.
Send venligst varen til:Formica Nord
Postboks 368
6330 Padborg
DK
Maskine blev derfor sendt ind sidst i november 2011. Herefter gik tingene så helt galt. Vi hørte intet fra butikken, hverken omkring at de havde modtaget maskinen, eller hvad status var på reklamationen. Vi prøvede at kontakte Ant:buy:it via kontakt formularen på hjemmesiden, pr. email og pr. telefon, men ingen respons. Vi var heldige een gang at få fat i en medarbejder i starten af januar 2012, der fortalte at maskinen netop var sendt videre til producenten. Den var desværre ikke blevet afsendt før pga. en intern logistik fejl. Vi ville høre noget snarest, og kunne forvente at få en ny røremaskine retur eller den gamle repareret senest 12. februar. Det er nu passeret, og vi har intet hørt fra Ant:buy:it.Vi prøver dagligt at kontakte firmaet pr. telefon, og vi har også sendt yderligere mail via hjemmesiden og deres mailadresse.I går prøvede vi at sende en mail via kontaktformularen på hjemmesiden, hvor vi spurgte om noget helt andet. Her var der svar inden for 10 minutter. DET virker suspekt.Jeg kan desværre kun fraråde at benytte www.antbuyit.com, hvis man håber på at kunne benytte sin reklamationsret/garanti.
0 ud af 5 stjerner herfra!
—————————–
UPDATE 1. Marts 2012
—————————–
Efter jeg havde skrevet ovenstående indlæg kontaktede jeg E-mærkets klageafdeling, da jeg i bund og grund synes det er for ringe, at man ikke kan komme i kontakt med et firma der har E-mærket.
E-mærkets jurist kontaktede firmaet pr. email, og i løbet af 3 dage havde vi svar. Efter yderligere 1.5 uge modtog vi nu i dag en helt ny Kitchen Aid røremaskine, og en undskyldning og det trælse forløb.
Så tusind tak til E-mærkets jurister for at tage sagen op, og jeg kan kun opfordre andre til at gøre det samme. Forbruger hotline : http://www.emaerket.dk/derfor-e-maerket/forbruger-hotline.aspx
Jeg synes dog stadig det er under al kritik at firmaet ikke svarer pr. telefon eller email. Det er fair nok, der kan gå noget galt, og ting kan trække ud – hvis man så bare fik det at vide! Det er en opfordring, som jeg på det kraftigste vil anbefale Antbuyit.com at tage til efterretning.
Nu da vi har fået vores maskine er vi da glade igen, men jeg kan se at vi ikke er de eneste: http://www.trustpilot.com/review/www.antbuyit.com
Skriv gerne en kommentar, hvis du har oplevet lignende. Det kan jo også være at vi har været ekstremt uheldige, og Antbuyit virkelig har haft problemer med at få varen retur fra producenten. Men som skrevet tidligere – så INFORMÉR kunderne, så ville de fleste have været tilfredse.
—– Update ultimo 2013 —-
Firmaet er nu lukket og slukket – heldigvis !
- Information
- Seneste indlæg
- Samarbejde?
Bor i Kolding med min hustru Heidi og vores to skønne børn Emma og William. Jeg elsker ALT der gør hverdagen bedre, lettere eller bare sjovere. Jeg elsker god mad og inspirerende oplevelser, og så har jeg altid haft et blødt punkt for gadgets og lækkert udstyr til hjemmet. Til daglig er jeg medicinmand i det danske hospitalsvæsen.
Greetings! I know this is kinda off topic nevertheless I’d figured I’d ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
My blog goes over a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
If you’re interested feel free to shoot me an e-mail.
I look forward to hearing from you! Great blog by the way!